EN | FR | NL

De HaHaIkWeetAlWatErInDatPakjeZit-app

Op de trein, in de winkel, in de zetel ... Met ING Smart Banking, de app voor mobiel bankieren van ING, checkt u uw saldo, doet u betalingen en beheert u uw rekeningen. Waar u ook bent en wanneer het u past. En op een superveilige manier. Zo hebt u meer tijd om leukere dingen te doen!

Al uw bankzaken regelen wanneer het ú past …

Uw rekeningsaldo checken

Controleer het saldo van uw rekeningen terwijl u aan winkelt, in de file staat of een bad neemt.

Overschrijvingen doen

Schrijf snel en veilig geld over rekeningen in Europa terwijl u wacht op een vriend, een trein of uw loon.

Verrichtingen zoeken

Vind snel die ene betaling zonder dat u eindeloos moet rommelen in dozen vol papieren rekeningafschriften!

Zoomit-facturen betalen

Betaal en check nu uw Zoomit-facturen ook op weg naar de tandarts, een date of de kapper!

Uw beleggingen opvolgen

Check de beurzen, vergelijk aandelen en volg uw portefeuille op bij het ontbijt, in een meeting of in het vliegtuig.

Een afspraak maken

Ontdek midden in het weekend of de nacht wanneer er een medewerker beschikbaar is voor een afspraak.

Onze app installeren

Dat doet u in een-twee-drie

Installeer de app

ING Smart Banking is beschikbaar voor Apple- en Android-toestellen in de Apple AppStore of in Google Play.
ING Smart Banking is beschikbaar voor Apple- en Android-toestellen in de Apple AppStore of in Google Play.

Download de app

Neem uw kaartlezer

U hebt uw ING-bankkaart en kaartlezer nodig om uw profiel aan te maken.

Ga aan de slag

Open de app en volg de stappen op het scherm of bekijk de video om uw profiel aan te maken.

Kijk zelf hoe makkelijk het is

Bekijk de video en ontdek hoe makkelijk het is om onze app voor mobiel bankieren te downloaden, te installeren én te gebruiken.

Ook interessant

Online veiligheid

Bescherm uw gegevens

Waarom onze app even veilig is als uw bankkaart

Home'Bank

Bankier vlot online

Het begint allemaal met Home'Bank

Frequently asked questions

Is de app veilig?

Onze applicaties zijn beschermd door dezelfde, hyperveilige technologie die we ook gebruiken voor onze diensten voor online bankieren Home'Bank en Business'Bank. U maakt een profiel aan met uw bankkaart, kaartlezer en Home'Bank- of Business'Bank-paswoord. Uw code van 6 cijfers of uw vingerafdruk zorgen voor een extra beveiliging. (De vingerafdruk is enkel beschikbaar vanaf iPhone 5S en iOS 8 en op Android-toestellen met de Google Imprint-technologie).

Wat doe ik als mijn toestel kwijt of gestolen is?

Verwijder uw profiel onmiddellijk via Home'Bank en/of Business'Bank. Bel onze helpdesk op + 32 2 464 60 01 of ga langs in een ING-kantoor. Een van onze medewerkers helpt u om uw profiel te verwijderen.

Ik ben mijn profielcode vergeten. Wat nu?

Als u uw profielcode vergeten bent, moet u om veiligheidsredenen uw profiel verwijderen en een nieuw aan maken. Uw profiel wordt automatisch geblokkeerd na 5 verkeerd ingetoetste codes. In dat geval moet u ook sowieso een nieuw profiel aanmaken.

Hoe download ik ING Smart Banking?

U downloadt ING Smart Banking in de App Store en in Google Play (afhankelijk van uw toestel). Als de app op uw smartphone of tablet staat, opent u hem en volgt u de stappen op het scherm. Of bekijk onze video met uitleg over hoe u aan de slag gaat met de app.

Hoe maak ik een profiel aan voor mobiel bankieren?

Nadat u de app op uw toestel hebt geïnstalleerd, moet u een profiel aanmaken. Daarvoor hebt u uw ING-bankkaart en uw kaartlezer. Volg de stappen op het scherm of bekijk de video over hoe u een profiel aanmaakt en een profielcode kiest. Daarna kunt u zicht aanmelden en écht alle voordelen van mobiel bankieren ontdekken!

Ik heb geen kaartlezer. Wat nu?

U hebt uw ING-bankkaart en een kaartlezer nodig om uw profiel aan te maken en de app te gebruiken. Hebt u nog geen kaartlezer? Bestel een ING Card Reader online. Per jaar kunt u 2 gratis kaartlezers vragen.

© 2017 ING België nv, alle rechten voorbehouden